می گویم از دوری تو

از روزی که رفتی تا...

می گویم از دوری تو

از روزی که رفتی تا...

تقصیر ...

 

همش تقصیر توهه! 

تقصیر توهه که اینقدر دارم عذاب می کشم! 

عوضی تقصیر توهه که اینقدر بیچارم کردی که هرکی هرچی میخواد بم بگه! 

اگر تو مثل آدم رفتار کرده بودی من الان اینقدر بدبخت نبودم! 

لعنتی! گم شو بیا دیگه! 

رفتی اون قبرستون چیکار کنی؟   

فاحشه های اونجا بهتر بهت می رسن آره؟ تنها انگیزت همینه؟ 

دارم داغون میشم... از همه جا باید فشار تحمل کنم... 

همش هم بخاطر اخلاق خودمه که اینقدر بخاطر تو تغییر کرد، آره این حقیقته، بخاطر تو موم شدم، بخاطر تو ساکت شدم، بخاطر تو از غرورم کم کردم، بخاطر تو سر بزیر شدم، بخاطر تو عزت نفسم رو از دست دادم، بخاطر تو...، بخاطر تو...، بخاطر تو... 

پاشو بیا سعید... بیا...

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com

سلام
شاد باشی...خوبی ؟
چه خبر؟
------
شب، همه دروازه‌هایش باز بود
آسمان چون پرنیان ناز بود

گرم، در رگ های‌ ما، روح شراب
همچو خون می‌گشت و در اعجاز بود

با نوازش‌های دلخواه نسیم
نغمه‌های ساز در پرواز بود

در همه ذرات عالم، بوی عشق
زندگی لبریز از آواز بود

بال در بال کبوترهای یاد
روح من در دوردست راز بود

میلاد دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com/

ممنون از حضورت

$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

پری یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://zanedovvom.persianblog.ir/

اینقدر غصه نخورد و اعصابت رو داغون نکن. عشق اونه که حالتو خوب کنه، شادت کنه، بهت عزت نفس بده. خودت رو حروم یک آدم نکن. آدمی که ارزش داره باعث نمیشه تو حروم شی. باعث شکوفاییت میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد